неделя, 25 март 2007 г.

Настроения

Мразя като съм в такова ностроение. Нищо не ми се прави. От два дни с каквото се захвана не ми се получава. Някакъв антикъсмет е с мен навсякъде. Няма да изреждам, ама да започнем с напълно провалените планове за разходка до Рилски манастир, да минем през безрезултатното търсене на ОНЗИ магазин и приключим с напълно зарязаното учене, с което трябваше да се занимавам цял следобед. Този цял следобед се съсредоточи в 2 часа, напълно недостатъчни естествено.
Недито седи и чете блогове наред. Ама наред като ви кажа, от първи до последен пост (е, с малко пропуски, че иначе и цял ден нямаше да ми стигне. Ванка, много време ми загуби, нямаш срам, вземи си поука от Ивчо и Рали..хм, макар че те просто от по-скоро са ги почнали). Дори мисълта ми не върви като хората. Така, де, тя не е човек, ама... разбрахте ме.
Поне с Яската се позабавлявахме докато обикаляхме като баби да търсим къде доматите са по-евтини ;) :))))
Сега слушам музика и се опитвам наново да се съсредоточа, щото иначе през седмицата ще ми се отели вола. То натам вървят нещата, де, ама айде...

Казах си, оплаках се, толкоз от мен

А, и още нещо:
НЯМАМ ВРЕМЕ ЗА ТАКИВА НАСТРОЕНИЯ! Още 1 седмица само да потрая и ще се "размажа" десетте дни великденска.

3 коментара:

Sukh pakhi каза...

Неди, абе какво значи "да ти се отели вола"?:) хаха
Много са зли тия настроения. Направо не знаеш как да ги спреш. Ама и това ще мине, повтаряй си го! Спомняш ли си онази история на класната ни на абитуриентската? ;)
Десет дена Великденска са си супер! Мислех, че отпускат само 2-3 скръндзите. :) Сега ще взема да съжаля като Пипи дългото чорапче, че не ходя на училище, защото няма да имам и ваканция :(
:)Ако няма черно, няма да различим бялото, нали?

АвторЪ каза...

Е те то т'ва тука има не'ква телепатия, вервайте ми! Туй без да лъжа - от няколко дни и аз съм в такова непродуктивно настроение, и без да съм чел тоя пост, в главата ми по едно време вчера изникна точно думата "Мрън!" и се сетих точно за тебе, Неди, хехе :) А относно доматите - знам къде са най-евтини... на лозето ;)

P.S. - Поласкан съм, че някой ми е изчел на един дъх (почти) всичките драсканици :D

Неди каза...

Рали:"ще ми се отели вола" (или ако трябва да постъпя като истински филолог, какъвто впрочем не съм - волЪТ)е цензуриран израз на онзи, който, ако заканващият извърши ще се уредиш с братчета и сестричета, само че в случая заканващият се са мноогото ангажименти :) Друг вариант е "ще ми се разкатае фамилията". Не се чуди що изписах горното като можех да ти дам само този аналог. Не за друго, ами и аз не мога да ти отговоря :) Иначе: напълно съгласна с изказването за черното и бялото!
Иво:ми... без да се възгордяваш излишно, с изключение на някои доста по-прями и нецензурирани постове, отколкото изтънчената ми душичка би понесла (е, няма само теб да хваля, де), просто ме кефи как пишеш и винаги ставам усмихната, след като съм ти чела блога :)
Друг път като ни е така ще знаем поне,че не сме сами (само да не се засичаме в чата тогава, че ще ни се изпари и малкото останала воля ;))