вторник, 27 март 2007 г.

Кой каквото прави, на себе си го прави

...или нещо подобно беше онази велика мисъл, която исках да ви цитирам.
Цялата работа е, че току-що като си погледнах предния пост, разбрах, че пак съм преувеличила. Ужасна черта на характера ми е, да ви кажа...
Естествено, не успях да направя нищо повече от споменатото в предния пост освен едно, което всъщност обезсмисли мрънкането - ми просто спрях да се шашкам. Дали защото Ванката ми отдели 15мин разговор за най-обикновени неща от рода на "как се режат тиквички за пържене" (превърнали се в 60 и още около час разговор на студа пред вратата) или защото момчетата (които преди това бяха на курс) след това ме разведриха тотално, или пък просто защото ми писна да се шашкам - не знам. Резултатът обаче е един и същ: курсовата работа, която имах да представям в понеделник ми я похвалиха така, че после известно време "простолюдието" благоговееше пред мен, думите и йероглифите, които имах да вадя, забележете, ЗА ЧЕТВЪРТЪК, останаха за др седмица и в крайна сметка малкото срам от факта, че не си написах съчинението за Суга, не ме уби и хвърли в дебрите на най-дълбоката депресия.
Въобще, както понякога се оказва, пак съм прекалила с взискателността и желанието да изпълня всичко не просто навреме, а предварително, дори това да ми коства скъсани нерви и излишни ядове. Поросто мисълта, че изоставам ме побърква. И то като се замислите какво да изоставам - домашните за четвъртък да не ги напиша в неделя - О, УЖАС!
Вярно е, че искам да си изградя навици да приключвам с всичко в неделя, защото искам да почна работа и няма да имам време, но все пак като почна, искам или не - ще ми се наложи. Така или иначе ядовете дето си ги навлякох на главата само защото не вървя по план, с нищо не ми помогнаха, а напротив...
Така че засега реших да я давам по-спокойно.


P.S.:Това естествено е предпоследно решение, щото ей сега ще изтрия всичко и ще ви напиша колко съм зле с материала и т.н. И то няма да е защото не съм убедена в това. Просто неслучайно съм НеДа и съм зодия близнаци. Колкото и да не вярвам в тези неща, с друго не си обяснявам промяната на мнението ми, при това не просто като каприз, а винаги съм напълно убедена в себе си. Побъркана работа...

2 коментара:

Анонимен каза...

Така те обичам:)

Що се отнася до настроенията – аз съм зодия риби и си сменям настроенията само половин дузина пъти по-бързо от теб:) Така че болестта е заразна и не признава зодии и асцеденти:)

Анонимен каза...

Хахахаха :)))
Ако можеше само да не се предава така лесно и да се изгражда имунитет, след като си е прекарал веднъж....