събота, 3 ноември 2007 г.

Първи впечатления

Хехе, вече седмица и ден съм на работа :)

Какво да ви кажа... Весели колеги, човечни шефове, готина обстановка, приятна работа!!! Да продължавам ли? ;)
Така, де, да конкретизираме малко:
Благодарение на двете Данита :) сега работя във фирма ABCRO, демек : American Bulgarian Clinical Research Organisation, но спокойно, не изследват мен. Аз само си седя на телефона, прехвърлям разни обаждания към когото трябва, приемам и изпращам пратки по куриери, помагам на колегите с дребни нещица. Най-хубавото е, че ми остава време да попрочета това, онова за унито (надявам се шефовете не четат :D )
Интересното е, че с изключение на фактът, че заспивам още на път за вкъщи, работата така ми дава сили и енергия и желание за учене.... Чувствам се жива, полезна, дейна....(Дейна се казва една от шефките, но това тук е с малка буква :D)
Вече дори присъствах на едно парти, а именно - за Helloween. Колегите си доведоха дечицата да им даваме бонбонки и сладки неща, но тъй като колегите са на не повече от 35 (поне на външен вид, дух и т.н.) най-голямото от децата беше на 4 (или 3 и половина). Бяха маскирани всичките до едно и бяха най-сладичките пчелички, пеперудки, горски феи и купонджии на света! Една колежка имаше рожден ден, та остана тортичка и за нас големите, даже две :D

Това от мен засега:
жива и доволна!

P.S.: Специални благодарности освен към Данитата, към момчетата, че се грижат за мен и по-специално за това да не умра от глад :DDD

6 коментара:

АвторЪ каза...

Ами честитутка като за начало ;) Виждам, че добре си прекарваш, всичко е "кебапчета и рози" дето се вика :D btw това със заспиването в буса ми е пределно познато :) Айде и да пишеш по често (тука и в чата) =]

Danielle каза...

:D Mnooogo se radvam che se chuvstvash dobre i na mqsto! Chakai samo da doide kolednoto parti ;) Syshto mnogo iskam da otidem do Dren, znam che tam shte ti haresa! Da vzema da hvana az otgovornika po tazi deinost .... :)

Анонимен каза...

Ами айде, де :)

Danielle каза...

Еех, тъкмо си мислех за теб, и реших да погледна и тук... а явно съм заксняла с 4 минути (и 24 часа) :)

Bla каза...

Аз повече от десет месеца съм на вече не толкова нова работа и още не мога да преценя обстановката, така че - блазе ти. :)

Неди каза...

Жалко, bla, че още не можеш. Може би и от теб зависи, как приемаш хората, какво търсиш в тях и какво изискваш, защото малко или много ние винаги изискваме и очакваме нещо от хората около нас...